Tuesday 17 December 2019

BBM3410: MINGGU 9 INSTAGRAM SATU DAN DUA (KETENANGAN DAN KEREDHAAN)

Minggu 9 instagram satu:

Pada minggu ini, prof mengarahkan kami semua memuat naik apa-apa gambar yang boleh menunjukkan ketenangan. Saya memilih menggunakan gambar bulan yang setia menghiasi langit kerana bagi saya aktiviti melihat bulan pada waktu malam sambil nyanyi lagu (ini kisah tentang bulan, bulan bintang jadi kawan uoooooooo)  mampu menenangkan hati dan jiwa yang sedang 'nazak'.




Minggu 9 instagram dua:


Seterusnya, prof juga mengarahkan kami memuat naik gambar muka redha menyiapkan tugasan multimedia yang setinggi Gunung Kinabalu. Saya memilih untuk memuat naik gambar yang diambil di sekitar kawasan Bukit Ekspo ketika saya dan ahli Wakanda Production yang lain sedang membuat Vlog Konvokesyen.


No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMAT

Assalamualaikum. 🌸Pada semester akhir di Universiti Putra Malaysia saya dan rakan seperjuangan Bahasa dan Linguistik Melayu (BLM) yang ...