Monday 16 December 2019

BBM3410: VIDEO 15 (SAYA TAHU)

Video saya tahu:

Video terakhir saya bersama-sama Wakanda production ialah video one shot three layer. Terdapat beberapa perbezaan antara video ini dengan one shot three layer yang sebelumnya. Perbezaan pertama, kami serta kumpulan yang lain perlu menggunakan lagu yang sama iaitu lagu 'saya tahu'. Lagu ini dianggap istimewa kerana ia dicipta oleh prof normaliza sendiri. Perbezaan seterusnya, kami perlu merakam video ini di dua tempat berlainan. Wakanda Production telah menjadikan Medan Selera Taman Tasik Seri Serdang dan Kaki Lima Pasar Raya Borong Big sebagai lokasi video kerana kedua-dua tempat tersebut bersesuaian dengan jalan cerita yang disampaikan.





Link video: https://youtu.be/CMpqHAq4VLk

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMAT

Assalamualaikum. 🌸Pada semester akhir di Universiti Putra Malaysia saya dan rakan seperjuangan Bahasa dan Linguistik Melayu (BLM) yang ...